سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش سفارش اسنپ اسمایل پرداخت درب منزل خانه محل کار

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی تشک روی صندلی ماشین خانه کامپیوتری اداری کارمندی 2023

    نظر

پد صندلی با این بالشتک های خالص صندلی نخی آرامش را به بدن شما می بخشد. این پد صندلی به گونه ای طراحی شده است که می توانید از آن به عنوان بالشتک مبل ، آشپزخانه ، چهارپایه بار ، دفتر ، صندلی غذاخوری ، ویلچر ، ماشین یا هر صندلی دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید این بالشتک صندلی را به صورت عمودی روی صندلی خود نگه دارید و از آن به عنوان پشتیبان استفاده کنید. نرمی این بالشتک های صندلی روز شما را لذت بخش و آرام می کند.


فروشگاه تشک روی صندلی ماشین خانه کامپیوتری اداری کارمندی


ایا ساخت کوسن یا تشکچه با وسایل دور ریختنی امکان پذیر است :

 

ساخت کوسن و یا تشکچه روی مبل یا صندلی در خانه امکان پذیر است که معمولا وسایل لازم یک عدد چرخ خیاطی و نخ یا سوزن و پارچه است برای پر کردن داخل کوسن یا تشک مورد نظر خود میتوانید از الیاف مصنوعی یا ابر های ضایعاتی و حتی خرید ابر در ابر فروشها و حتی پنبه یا پر استفاده نمایید تشک روی صندلی که در لوازم خودرو و یا لوازم پزشکی است از الباف مصنوعی یا ابر و فوم سرد است که ما پیشنهاد میکنیم اگر قصد داردی نشیمتگاه خود را نرم نمایید خودتان در خانه برای خود این تشک را بسازنید یا اگر میخرید حتما از مارکهای معتبر استفاده نمایید شاید محصول گران تر باشد اما عمر ان بالا تر است مثل ابر ها در کمتر از 1 ماه در وصرت استفاده حالت خود را از دست میدهند اما فوم سرد تا سالها برایتان کار خواهد کرد. اگر کوسن هم تهیه میکنید حتما از فروشنده بخواهید توضیح دهد داخل کوسن را با چه الیافی پر کرده است چون اگر ابر ضایعاتی باشد بعد یک مدتی فرم خود را از است میدهد.

 


فروشگاه تشک روی صندلی ماشین خانه کامپیوتری اداری کارمندی


 

بیشتر بخوانید پشتی طبی توری صندلی خودر ماشین چیست + معایب و مزایا

 


فروشگاه تشک روی صندلی ماشین خانه کامپیوتری اداری کارمندی صندلی :

ینچ (خاکستری) (بسته 1 عددی) ، ماده - 100? پارچه پنبه ای با آستر ، ماده با ظریف ترین پرکننده میکرو الیاف ، TUFTED برای دوام: با لنت های صندلی بی کیفیت که در کمترین زمان صاف می شوند ، آن را به خطر نیندازید. بالشتک های صندلی ما برای جلوگیری از برآمدگی و حفظ راحتی بالشتک های صندلی حتی با استفاده روزمره سنگین ، به طور متفکر توری هستند. ما برای جلوگیری از باز شدن درز درزها ، طرح tufted را با دوخت قوی تکمیل کرده ایم.

 

محتویات بسته بندی - 1 عدد صندلی / بالشتک صندلی

تعداد مطالب موجود در بسته فروش

عمومی نام تجاری    Texlux

رنگ    خاکستری

نوع    پد صندلی

 صندلی صندلی میکرو فیبر Texlux Premium بالشتک صندلی بالشتک صندلی صندلی صندلی داخلی ناهار خوری در فضای باز دفتر خانه دکور باغ 15 Garden 15 اینچ (خاکستری) (بسته 1 عددی)


مواد خارجی    پلی استر

پر کردن مواد    میکروفیبر

با روکش بالش    نه

قابل شستشو با دست    آره

جاذب عرق    آره


 صندلی میکروفایبر صندلی پد کوسن صندلی پد صندلی کوسن فضای داخلی ناهار خوری در فضای باز دفتر خانه دکور باغ 15 Garden 15 اینچ (خاکستری) (بسته 1 عددی)    مراقبت آسان - پارچه تمیز یا شستشوی دست را با مواد شوینده ملایم و آب خنک کمی لکه دار کنید زیرا میکروفیبر آب را خیس نمی کند.


 

مشخصات فنی

درون جعبه

بسته فروش

تعداد مطالب موجود در بسته فروش

نوع     کوسن صندلی

شخصیت     بالشتک صندلی ، بالشتک صندلی

مواد خارجی     پنبه پر کردن مواد      میکروفیبر

طراحی بالش     مربع

با روکش بالش     نه

مواد روکش بالش     NA

طراحی جلد بالش

 پد صندلی اندازه متوسط (18 x 18) ست 2 عددی

 

 

تشک چند کاره روی صندلی و روی زمین :

 

 

تشک چند کاره روی صندلی و روی زمین :

 

فناوری ثبت اختراع برای اصلاح لگن - این صندلی با طراحی خاص امتیازات طراحی را به دست آورده است و برای اصلاح وضعیت بدن مناسب است.این محصول خفن ساخت کره فناوری ثبت اختراع طراحی و تولید شده در کره جنوبی با مواد با کیفیت بالا.بالشتک لینک سرا  همراه با صندلی ضخامت 2 اینچ دارد که امکان نشستن برای مدت طولانی را فراهم می کند.به راحتی قابل حمل  است فرقی ندراد اقاباید یا خانوم به دلیل عملکرد تاشو و دسته آن، جابجایی و حمل آن آسان است.ذخیره سازی آسان - صندلی ها را می توان تا کرد که به شما امکان می دهد آن را بدون اشغال فضای زیادی ذخیره کنید.

 

 

نظرات مشتریان ما :

 

من این تشک را خریدم چون از نشستن روی زمین هنگام انجام کار لذت می برم و از قبل می توانم  این یک کالای با کیفیت خوب به نظر می رسد پیشنهاد میکنیم حتما ازش استفاده کنید چون همچین محصولی دیگه گیرتون نماید.

 

 

تشک های روی صندلی

 

 

جمع بندی :

تشک های روی صندلی معمولی از ابر یا فوم سرد یا الیافت مصنوعی ساخته میشوند و قیمت همه با هم تفاوت دارد که بستگی به شما دارد کدام نوع را برگزینید.