سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش سفارش اسنپ اسمایل پرداخت درب منزل خانه محل کار

صفحه خانگی پارسی یار درباره

پشتی طبی توری صندلی خودرو ماشین چیست + معایب و مزایا عوراض خطرات

با پیشرفت های اخیر، آموزش از راه دور .این امر همراه با نیاز به صرف زمان مناسب در یک موقعیت نشسته در مقابل مانیتور است. ما احساس کردیم که باید به این موضوع بپردازیم و به همه توصیه هایی را در مورد نحوه انجام این کار تا حد امکان پشت سر و جلوگیری از آسیب های غیر ضروری ارائه دهیم. بنابراین، ما چند مرحله را در مورد چگونگی دستیابی به این هدف و حفظ یک روش کار سالم و ارگونومیک با شما اشتراک می گذاریم. فرقی ندارد رانده هستید و یا در محل کار یا حتی در خانه هستید شما با با داشتن یک پشتی توری صندلی خودرو فرقی هم ندارد توری یا ابری و از جنس فوم سرد باشد میتوانید تا حدودی از درد کمر خود کم نمایید هر چند به عقیده خودم دنیا دو روز است و خسیس بودن باعث میشود از زندگی لذت نبرید شاید باراها در مغازه ای و یا اداری شاهد هستیم که از صندلی استانداری استفاده نمیکنند اما شما با داشتنی یک پشتی و یا حتی نیشمنگاه مناسب کار کردن را برای خود لذت بخش نمایید.

 

پشتی طبی توری صندلی خودر ماشین چیست + معایب و مزایا عوراض خطرات

 

 

 

چه چیزی قبل خرید پشتی توری صندلی باید بدانید :


نشستن طولانی مدت می تواند اثرات نامطلوبی بر سلامتی داشته باشد، مانند کمردرد یا گردن درد که اغلب به دلیل وضعیت بدنی نامناسب رخ می دهد.اتخاذ موقعیت های مناسب نشستن برای حفظ وضعیت بدنی خوب و ستون فقرات سالم بسیار مهم است. بسیاری از افراد قادر خواهند بود وضعیت خود را به سادگی با تغییر وضعیت نشستن خود بهبود بخشند.اگر شما فردی هستید که متوجه می‌شوید هر روز برای مدت زمان طولانی می‌نشینید، ما محصولی را برای کمک به بهبود وضعیت بدنی خود تنها با تغییر نحوه نشستن‌تان داریم.

 

 

پشتی توری صندلی ماشین خودرو

 

 

مشکل همیشگی کمر درد :

بسیاری از ما یک فضای اداری در خانه آماده نداشتیم و منتظر بودیم که در محل خود پناه بگیریم، بنابراین اگر دو ماه گذشته را صرف جابجایی روی یک صندلی غذاخوری قرضی با یک کوسن در پشت خود کرده اید، شما نه به تنهایی. همیشه سعی  صاف بنشیندی ، در نهایت می توانیم شکل آناتومی غلط خود را تغییر دهیم. با گذشت زمان، نشستن روی صندلی ماشین به دلیل کمبود فضا در قسمت پایین کمر می تواند ناراحت کننده باشد و به مرور زمان می تواند منجر به بیماری های مربوط به کمر شود. جلیقه کمر این مشکل را تا حد زیادی کاهش می دهد و تا حد زیادی از خستگی جلوگیری می کند. این محصول برای رانندگان به خصوص کسانی که مدت زیادی روی صندلی ماشین می نشینند بهترین انتخاب است. جنس این محصول مخمل با کیفیت ترین متریال است که با عرق خیس نمی شود. ممکن است متوجه شوید که این محصول به مرور زمان کثیف می شود، اما نگران نباشید زیرا به راحتی قابل شستشو است و از این نظر احساس راحتی می کند. 

 

 

پشتی توری صندلی ماشین خودرو

 

 

پشتی توری صندلی چیست :

پشتی توری صندلی همان طور که از نامش پیداس و عیان است یکی پشتی توری شکل سوارخ دار است که دارای چند کش میباشد که شما با کشیدن کش ها به محصول قول میدهید و میتوانید ان را در پشت صندلی قرار دهید و استافده نمایید و انواع مختلف ساده و ماساز دار ان موجود است.

 

 

 

 

مزیای پشتی توری صندلی :

پشتی توری صندلی شبیه توری است و در ان کش هایی تعبیه شده که قوس پیدا میکند و شما میتوانید بر حسب نیاز خود قوس را با کشیدن کش تغییر بدهید که معمولا نباید زیاد انتظار از این محصول داشت اما تا حدودی باعث حافظت کمر شما خواهد شد.

 

 

عرق گیر توری صندلی ماشین

 

 

معایب پستی توری صندلی :

هر محصول معایب و مزایای خاص خود را دارد مثلا عمر پستی های توری پایین است و باید دقت نمایی که سوراخ نشود یا حتی فشار زیادی به ان وارد نکنید اگر این مسائل را رعایت نمایید عمرش بیشتر خواهد شد اما اگر مشکلات کمری دارید به سراغ محصولات دیگر بروید مانند پشتی جنس فوم سرد گزینه بعدتان خواهد بود.

 

 

 

 

 

ایا داشتن صندلی نرم و استاندارد مهم است :

بدون شک بله شما با داشتن یک صندلی با نشیمنگاه نرم و پشتی های بلند میتوانید ساعت ها پشت میزکارتان مشغول فعایت باشید و راندمان کاریتان بالا برود البته قبل خرید صندلی باید این را هم بدانی برای چه شخصی تهیه میکنید و باید مناسب ان شخص باشد مثلا کسی که وزن زیادی دار و هیکل بزرگی دارد صندلی های کوچک مناسب انها نخواهد بود پس حتما صندلی را انتخاب کنید که با نشستن روی ان احساس راحتی کنید نه عذاب اور باشد .