سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش سفارش اسنپ اسمایل پرداخت درب منزل خانه محل کار

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آیا میدانید هزینه لمینت متحرک دندان Snap-on Smile چقدر است؟

    نظر

قیمت و هزینه اسنپ اسمایل در حال حاظر از 100 هزار تومان تومان شروع می شود و ممکن است تا 200 هزار تومان ازای  مقدار خیمرو قالب گیر هر واحد افزایش می یابد. قیمت لمینت مترک در کلینیک دندانپزشکی   چند میلیون تومان میباشد  این مقاله ما میخواهیم بیشتر درمورد لمینت متحرک دندان با شما صحبت کنیم تا از مزیت و عوارض لیمنت متحرک بیشتر اطلاعات کسب نمایید.

 

 

آیا میدانید هزینه لمینت متحرک دندان Snap-on Smile چقدر است؟


هزینه لمینت متحرک دندان چقدر است:

همان تو که در بالا اشاره شد زیر 200 هزار تومان البته نمونه خانگی آن Snap-on Smile ها ارزان هستند زیرا از پلاستیک ساخته شده اند. هزینه و قیمت لمینت های متحرک دندان می تواند از چند میلون در مطلب دندانپزشکی شروع شود و شما مجبور نیستید آنها را به دندانپزشک خود سفارش دهید. می توانید آن را از داروخانه ها، لوازم آرایشی، یا تکنسین های دندانپزشکی تهیه کنید. ا این حال، این لمینت ها به طور کلی توصیه نمی شوند. اگرچه لمینت های دندانی ارزان قیمت در حال حاضر به عنوان مزیت تبلیغ می شوند، اما این قالب ها معمولاً برای ان دسته افراد که توان مالی بالایی ندارند یا ان دسته که دوست ندارند دندان انها تراشیده شود مناسب است.

 

 

فرق اسنپ آن اسمایل با لمینت دندان ثابت چیست



فرق اسنپ آن اسمایل با لمینت دندان ثابت چیست :

لمینت متحرک دندان همان طور که از نامش پیداست متحرک و موقت است ولی لمینت هایی مثل کامپوزیت یا سرامیک روی دندان شما به صورت تکه تکه چسبانده میشوند یعنی هر دندان تیکه ای جدا از لمینت خواهد داشت و این باعث طبیعی تر شدن دندان شما خواهد شد اما خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل بخاطر هزینه های کم بسیار از افراد را راغب میکند که به سمت این نوع لمینت ها سوق پیدا کنند و دوست دارند یک بار هم که شده از این محصول استفاده کنند اما اگر میخواهید تجربه استفاده از لمینت متحرک دندان را داشته باشید باید ابتدا از فروشگاه اینترنتی این محصول را تهیه کرده و بعد در خانه خودتان طبق اموزشی که در فضای مجازی موجود است اقدام به قالب گیری نمایید اما نکته مهم اینجاست این محصول جای لمینت دائمی را نخواهد گرفت هم از نظر کیفیت و  هم ان طر طول عمر که به این نکات توجه فرمایید


 

 انواع لمینت موقت



جمع بندی :

یکی از محبوب ترین انواع لمینت موقت ، لمینت ترو اسمایل است که در خانه ساخته می شود. آنها به دلیل زیبایی، استحکام و دوام طبیعی خود یکی از بهترین های بازار هستند . با مراقبت های دندانی مناسب، لمینت متحرک 1 سال عمر میکند و اگر مشاهده کردید فروشنده ای بیشتر از این مقدار زده است یا کلا در مورد این محصول هیچ چیز نمیدانید. لمینت دندان به دلیل حجم زیاد تر نسبت به لمینت دائمی میتواند فک شما را حجیم تر کند که میشود گفت این یکی از معایب این محصول میباشد که به مرور عادت خواهید کرد.